
1401 Coffee’den Yurt Dışı Atağı, İlk Durak Düsseldorf!
Türkiye’nin yeni nesil kahve ve gastronomi markalarından 1401 Coffee, yurt dışı büyüme stratejisinin ilk adımını attı. 1401 Coffee, Almanya’nın Düsseldorf kentinde ilk şubesini açmaya hazırlanarak global yolculuğuna başlıyor. Kısa sürede Türkiye genelinde 20’ten fazla şubeye ulaşan 1401 Coffee, beş yıl içinde 200 şubeye ulaşma hedefi doğrultusunda ilerliyor.
2022 yılında İstanbul’da ilk mağazasını açarak kahve sektörüne adım atan 1401 Coffee, kısa sürede yakaladığı büyüme ivmesiyle bugün Türkiye genelinde 20 şubede faaliyet gösteriyor. 2025 yılı sonuna kadar 25 şubeye ulaşma hedefleyen 1401 Coffee, hem yurt içi hem de yurt dışındaki büyümesini marka kimliğini koruyarak ve bulunduğu her pazara özgün deneyimler sunarak şekillendiriyor.
1401 Coffee’nin kurucusu Bülent Özgür Kılıç, ilk yurt dışı yatırımları ile ilgili, 1401 Coffee’nin Türkiye’den doğan bir marka olarak global kahve pazarında söz sahibi olma hedefini ve bu doğrultuda izlediği sürdürülebilir büyüme planlarını anlatarak, markanın büyüme stratejisi ve gelecek hedeflerini şu sözlerle özetledi: “Amacımız, kahve kültürünü Türkiye’den dünyaya taşıyan, insanların bir araya geldiği, ilham aldığı ve yeni deneyimler yaşadığı küresel bir marka olmak.” Kılıç, Düsseldorf’ta gerçekleşen yurt dışı hamlesiyle birlikte markanın global yolculuğuna dair vizyonunu ise, “Özellikle Türk nüfusunun yoğun olduğu bölgelerde varlık göstermeyi önemsiyoruz. Almanya’daki ilk adımımızı Düsseldorf’ta attık, kısa vadede Berlin ve Köln için de görüşmelerimiz devam ediyor. Yerli ve özgün bir marka olarak, Türkiye’nin kahve kültürünü dünya sahnesine taşırken, bulunduğumuz her pazarda ülkemizi gururla temsil etmeyi amaçlıyoruz” şeklinde ifade etti.
Kültürel Deneyimden Küresel Yolculuğa
1401 Coffee’nin temel felsefesinin kahveyi bir kültürel deneyime dönüştürmek olduğunu vurgulayan Kılıç, sözlerini şöyle sonlandırdı: “Biz kahveyi yalnızca bir içecek değil, insanları bir araya getiren kültürel bir deneyim olarak görüyoruz. 1401 Coffee’yi kurarken amacımız, sadece kahve satmak değil; insanların buluştuğu, sosyalleştiği ve kendilerini iyi hissettikleri özgün mekânlar yaratmaktı. Türkiye’de kısa sürede 20 şubeye ulaştık. Bu başarımızı uluslararası pazarlara taşımak amacıyla da, yurt dışı yatırımlarımıza yönelik kapsamlı bir yol haritası belirledik.”
Latest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek














