0

NAR EKŞİSİNİN GERÇEK LEZZET NOTALARI SOFRALARLA BULUŞUYOR

AJINOMOTO’NUN GÜÇLÜ MARKASKEMAL KÜKRER, YÜKSEK KALITE ANLAYIŞI VE YÜZYILI AŞKIN TECRÜBESİ ILE GERÇEK NAR EKŞİSİNİ, NARİN KATKISIZ VE EN LEZZETLİ HALİYLE SOFRALARA KONUK EDİYOR. SEKTÖRÜNÜN İNOVASYON VE KALİTE ÖNCÜSÜ KEMAL KÜKRER, BUGÜN DÜNYANIN LİDER GIDA ŞİRKETLERİNDEN AJINOMOTO’NUN BÜNYESİNDEKİ 23 BİN M2’LIK FABRİKASINDA, 35 BİN TON KAPASİTE VE HASSAS KALİTE KONTROL YÖNTEMLERİ İLE ÜRETİMİNİ HIZ KESMEDEN SÜRDÜRÜYOR.

Türkiye’de sirke ve sos denince akla ilk gelen marka olan Kemal Kükrer, yüksek kalite anlayışı ve yüzyılı aşkın tecrübesi ile gerçek lezzeti tüketicilere ulaştırmaya devam ediyor. Kemal Kükrer’in Eskişehir’deki evinin bodrum katında iki adet meşe fıçıda sirke üreterek başladığı lezzet yolculuğu, bugün 2 kategoride 13 ürün grubuyla yer alan ürün çeşidi ile tüm sofralara ulaşıyor. Gurme Elma, Üzüm ve Balzamik Sirke, Organik Elma ve Üzüm Sirkeleri, Yudumluk (içilebilir sirke) ve Beyaz Sirke ürünlerini; sos kategorisinde Acı ve Ekşili Soslar, Soya, Sarımsak ve Limon Sosu çeşitlerini tüketicinin beğenisine sunuyor. Kemal Kükrer’in uzmanlığı ve titizliği ile üretilen Nar Ekşileri ise, tüketicilerin en sevdiği gerçek lezzeti sunan ürünlerinden biri…

Yüzde Yüz Nardan Elde Edilen Katkısız Nar Ekşisi

Piyasadaki pek çok ürünün aksine, yüzde 100 nardan elde edilen ve hiçbir katkı maddesi içermeyen Kemal Kükrer Nar Ekşisi, tüketicisine doğal nar meyvesine en yakın lezzeti sunuyor. Kemal Kükrer uzmanlığı ile üretilen Kemal Kükrer Nar Ekşisi, bu sebeple damakta gerçek bir nar lezzeti bırakıyor. Kemal Kükrer Nar Ekşisi yemeklere, mezelere ve salatalara eşsiz bir lezzet katıyor.

Modern Tesislerde Kontrollü ve Denetimli Üretim

Kontrollü üretimin sağlık açısından öneminin en çok ortaya çıktığı ürünlerden biri nar ekşisi… Sofraların vazgeçilmezi nar ekşisi,nar suyunun düşük sıcaklıkta ısıl işleme tabi tutulmasıyla, piyasadaki birçok ürünün aksine sadece nardan elde edilen geleneksel bir ürün. Kaliteli ve güvenilir bir nar ekşisi için kullanılan nar suyunun kalitesi kadar, nasıl bir yöntemle üretildiği de çok önemli. Kemal Kükrer, yaptığı analizlerde kontrolsüz ve denetimsiz ortamlarda üretilen nar ekşilerinin ciddi sağlık riski taşıyabildiğini ortaya koydu. Tüketiciler tarafından otantik ve yol kenarındaki pazarlardan “organik” ve “doğal” tanımlamasıyla satın alınan nar ekşileri, faydadan çok zarara sebep olabiliyor. Kontrolsüz ve denetimsiz ortamlarda, ateşe direkt temas eden kazanlarda, yüksek ısıda uzun süre kaynatılarak elde edilen nar ekşilerinde HFM adı verilen ve kanserojen etkisi olan maddenin, güvenilir aralığın çok üstünde olduğu ortaya çıktı. HFM için yasal olarak 0 – 50 ppm aralığı güvenilir kabul edilirken; analize tabi tutulan, doğal olduğu düşünülerek satın alınan bazı nar ekşilerinin HFM değerinin binlerle ifade edilen oranlarda olduğu görüldü.

Kemal Kükrer, ürettiği nar ekşilerinde bu değeri 7 ila 30 ppm aralığında, yani maksimum yasal sınırın çok altında tutuyor. Kemal Kükrer Nar Ekşisi, piyasadaki nar ekşisi ya da nar ekşisi sosu adıyla satılan ürünlerden, üretimindeki bu özel yaklaşımı ile ayrılıyor. Nar ekşisi üretimi özellikle hassasiyet gerektiriyor. Kemal Kükrer %100 Nar Ekşisi ürününü en güvenilir ve steril ortamlarda tüm kontrol ve denetim süreçlerine tabi tutarak en kaliteli şekilde üretiyor. Bu sebeple Kemal Kükrer Nar Ekşisi’nin hem rengi hem de dokusu bilinenin ve beklenenin ötesinde, olması gerektiği gibi nar rengine daha yakın ve daha akışkan. İçeriğinde de sadece nar konsantresi bulunuyor. Ayrıca vegan sertifikasına sahip olan Kemal Kükrer Nar Ekşileri, vegan beslenen tüketicilerinin güvenle tüketebileceği bir ürün olarak sektörde öne çıkıyor.

Ajinomoto Hakkında:

Ajinomoto, ‘Sağlıklı Beslen, Sağlıklı Yaşa’ (Eat Well, Live Well) felsefesiyle yüksek kaliteli çeşniler, soslar, çorbalar, bulyonlar, sirkeler, turşular, dondurulmuş gıdalar, unlu mamuller, içecekler, kahve, sporcu destekleri ve gıda takviyeleri gibi ürünlerin global üreticisidir. Uzun yıllar gıda kültürü ve insan sağlığına ileri düzeyde amino asit teknolojileri alanındaki çalışmalarıyla katkıda bulunan Ajinomoto, faaliyetleri aracılığı ile insanlığın yüz yüze geldiği ‘Küresel Sürdürebilirlik’, ‘Gıda Kaynakları’ ve ‘Sağlıklı Yaşam’ sorunlarının çözülmesine katkı sağlamayı amaçlamaktadır. 1909’da Japonya’da kurulan ve şu anda 36 bölgede 120 fabrika ve 33 binden fazla çalışanıyla faaliyet gösteren ve ürettiği gıda ürünlerini 135’ten fazla ülkede tüketicilere ulaştıran Japonya’nın lider gıda firması Ajinomoto, bugün itibarıyla yaklaşık 11 milyar dolarlık bir büyüklüğe ulaşmıştır. Türkiye’de 2013 yılında Kükre Gıda A.Ş.’nin yüzde 50 oranındaki hisselerini satın almış, Nisan 2017’de Örgen Gıda’nın tüm hisselerini, Ağustos 2017’de de Kükre Gıda A.Ş’nin diğer yarısıyla da birlikte tamamını devralmıştır. Bu satın almalar sonucunda Bizim Mutfak ve Kemal Kükrer markaları altında çorbadan bulyona, harçlardan soslara ve sirkeye kadar 7 farklı kategoride ürünü tüketiciyle buluşturan Ajinomoto Türkiye, 28 ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir. İzmir ve Eskişehir’de olmak üzere 2 fabrikada faaliyet gösteren Ajinomoto Türkiye, 400’ü aşkın ürün üretiyor.

↑ Back to top