0

Bu Bahar K-Kültürü Keşfedin

Kore Dalgası (Hallyu) dünyayı kasıp kavurmaya devam ederken, Kore Turizm Örgütü (KTO) Kore’nin dinamik pop kültürüne, özellikle de K-pop, K-dramalar, K-güzellik ve mutfağına ilgi duyan Türk seyahat severlerden artan bir ilgi görüyor. Gelenek ve trendleri harmanlayan Kore, özellikle sosyal medya, TV ve müzik platformlarında Kore içeriklerini takip eden genç nesiller olmak üzere, Türk hayranları arasında derin yankı uyandıran benzersiz bir seyahat deneyimi sunuyor.

Türk seyahat severler, sevdikleri dizilerin çekim yerlerini ziyaret etmek, Myeongdong’da en son cilt bakımı yenilikleri için alışveriş yapmak veya Seul’de büyük K-pop şirketlerinin bulunduğu eğlence bölgelerini gezmek gibi kültürel ilgi alanlarına odaklanan seyahatler planlıyor. Ziyaretçiler gezmenin ötesinde canlı müzik gösterilerine katılabilir, K-pop müzelerini keşfedebilir ve hatta onları en sevdikleri sanatçılarla buluşturan hayran deneyimlerine katılabilirler. Ziyaretlerini bahar aylarında planlayanlar için Seul Bahar Festivali (30 Nisan – 6 Mayıs) gibi festivaller canlı K-pop performanslarının tadını çıkarmak ve şehrin kalbinde K-kültürüyle etkileşime geçmek için sürükleyici fırsatlar sunmaktadır.

Son yıllarda, Türkiye ve Kore arasındaki duygusal bağ da paylaşılan kültürel değerler, karşılıklı merak ve Kore Savaşı’na kadar uzanan tarihi dostluk sayesinde derinleşmiştir. Bu uzun süreli bağ, birçok Türk ziyaretçinin Kore’ye vardıkları anda hissettikleri sıcaklık ve misafirperverliğe ilham vermiştir. İster yerel halkın içten nezaketi, ister ortak yemek gelenekleri, isterse de artık helal dostu menüler sunan Kore restoranlarının sayısının artması olsun, Türk seyahat severler Kore deneyiminin şaşırtıcı derecede tanıdık ama bir o kadar da farklı olduğunu sık sık dile getirmektedir.

İstanbul ve Seul arasındaki doğrudan uçuşlarla Kore, Türk turistler için her zamankinden daha erişilebilir hale geliyor. Kore, tüm seyahat edenlerin kendilerini rahat ve evlerinde hissetmelerini sağlamak için geliştirilmiş hizmetler ve tesislerle uluslararası ziyaretçiler için sıcak bir ortam yaratma konusunda büyük adımlar atmıştır. Bu kültürel açıklık, Kore’nin dinamik eğlence ortamıyla birleştiğinde, Kore’yi hem keşif hem de anlamlı kültürel bağlantılar arayan Türk seyahat severler için ideal bir destinasyon haline getiriyor.

AVIAREPS hakkında

AVIAREPS, havacılık, turizm, konaklama ve yiyecek-içecek markaları için dünyanın önde gelen uluslararası temsil, pazarlama ve iletişim şirketidir. Müşterilerinin küresel pazarlara adım atmalarına yardımcı olmak amacıyla 1994 yılında Almanya’da kurulan şirketin küresel ağı bugün dünyanın altı kıtasına yayılmış durumdadır.

AVIAREPS hizmet portföyü; temsil ve satış, pazarlama ve iletişim, iş geliştirme, BT çözümleri ve finansal hizmetler alanlarında kapsamlı uzmanlık içermektedir. AVIAREPS, köklü Genel Satış Acentesi (GSA) hizmetleri ve turizm pazarlama temsilciliğinin yanı sıra 250’den fazla müşterisine dijital pazarlama, reklam, halkla ilişkiler, kriz iletişimi, sosyal medya yönetimi, etkinlik koordinasyonu, satış, web tasarımı ve daha birçok alanda destek sağlamaktadır.

AVIAREPS’in gezginlerin zamanlarını ve paralarını nerede ve nasıl harcamayı seçtiklerini nasıl etkilediği hakkında daha fazla bilgi için lütfen www.aviareps.com adresini ziyaret edin. Newsroom’umuza göz atarak veya bizi Facebook, LinkedIn ve Instagram’da takip ederek güncel kalın.

↑ Back to top