
PEPSI® “LEZZETE SUSAYINCA AÇ Bİ PEPSİ”NİN YENİ BÖLÜMÜYLE DAVID BECKHAM İLE GERİ DÖNDÜ
David Beckham, hayranlarına sevdikleri şeyin peşinden gitmeleri için ilham vermek amacıyla yeni bir kampanyada Pepsi ile yolculuğuna devam ediyor.
Pepsi®, “Lezzete susayınca aç bi Pepsi” platformuna David Beckham’dan başkasının önderlik etmediği yeni bir yorumla geri döndü. Bu yeni küresel kampanya basit bir evrensel mesajla ilgili: “Eğer seviyorsanız, asla boşa gitmez.”
“Lezzete susayınca aç bi Pepsi”, Pepsi’nin büyük ya da küçük, sevdiğiniz şeylerin peşinden ikinci kez düşünmeden gitme anlayışını savunan küresel platformudur. Bu, başkalarının ne beklediğine bakmaksızın en eğlenceli ve keyifli bulduğunuz şeyi yapmayı seçmekle ilgilidir. İster günlük bir ritüel ister kişisel bir tutku ya da spontane bir karar olsun, “Lezzete susayınca aç bi Pepsi”, insanları doğru hissettiren şeylere yönelmeye ve günlük anları olabildiğince keyifli hale getirmeye teşvik eder çünkü eğer seviyorsanız, asla boşa gitmez.
İster futbol ister motosiklet olsun, David Beckham her zaman sevdiği şeylerin peşinden gitmiştir. “Lezzete susayınca aç bi Pepsi” nin amacı da bu. Bu, bir sonraki büyük şeyin peşinden koşmakla ilgili değil – başkalarının ne beklediğine bakmaksızın gerçekten zevk aldığınız şeyi yapmakla ilgili. Baskı yok. Rol yapmak yok. Sadece gerçek anlar, dolu dolu yaşanmış.
Pepsi’nin yeni kampanya filmi tam da bunu kutluyor. Arkadaşlarla oyun oynayarak ve bir konserde dans ederek vakit geçirmekten, karaoke yapmaya ya da sırf bu yüzden bir yolculuğa çıkmaya kadar, hayatı daha da eğlenceli kılan anların bir fotoğrafı. Film, David Beckham’ın kampanyanın “Lezzete susayınca aç bi Pepsi” mesajını iletmesiyle sona eriyor: “Eğer seviyorsanız, asla boşa gitmez.”
PepsiCo Küresel Marka Pazarlama Kıdemli Direktörü Cathy Graham Kidd şunları ekliyor: “David Beckham gerçek bir ikon ve onun yaşam tarzı bu kampanyanın amacını yansıtıyor. “Lezzete susayınca aç bi Pepsi”, büyük ya da küçük fark etmeksizin sizi canlı hissettiren şeylere odaklanmak ve bunların tadını çıkarmakla ilgili. Bu lansman sadece bir başlangıç. Dünya çapında yerel aktivasyonlarla hayata geçtiğini göreceksiniz.”
David Beckham ekliyor: “Pepsi ile çalışmak her zaman harika olmuştur. 20 yılı aşkın bir süredir birlikte kampanyalar yapıyoruz ve bu süre zarfında pek çok harika iş ürettik. Bu son kampanyayı çekmekten büyük keyif aldım ve bundan sonrası için de heyecanlıyım.”
Uzun soluklu hayranları David Beckham’ın en unutulmaz Pepsi reklamlarından bazılarını hatırlayacaktır. 2002’deki efsanevi “Sumo” maçında kendisi ve takım arkadaşları bir grup sumo güreşçisiyle karşı karşıya gelmişti. 2003 yılında Pepsi, “Vahşi Batı” filminin bir parçası olarak David Beckham’ın yer aldığı Batı tarzı bir düelloyu esprili bir penaltı atışına dönüştürdü ve kısa bir süre sonra 2004’te “Futbol Savaşçıları” filminde Beckham, savaşçı kılığındayken kahramanların meşrubat istifini korumaya yardımcı olmak için futbol becerilerini kullandı.
Bizi izlemeye devam edin – macera daha yeni başlıyor!
↑ Back to topLatest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek














