0

LINKIN PARK, PEPSI® TARAFINDAN SUNULAN UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ FİNALİNİN AÇILIŞ GÖSTERİSİNDE SAHNEYİ SALLAYACAK

Pepsi, UEFA Şampiyonlar Ligi final maçının başrolünde ikonik küresel süperstarların yer alacağını açıkladı. LINKIN PARK, kendine özgü sound’unu Avrupa futbol kültürüyle harmanlayan heyecan verici yeni bir remiks besteledi ve kaydetti. İmza niteliğindeki parça, duyuruyu kutlamak için hazırlanan kısa filmde yer alıyor.

Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo’nun içecek grubu markalarından Pepsi ve UC3, dünyanın en ikonik rock gruplarından LINKIN PARK’ın 31 Mayıs’ta Münih Futbol Arenası’nda gerçekleşecek UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şovu üstleneceğini duyurmanın heyecanını yaşıyor. Pepsi ve UEFA bir kez daha finalin heyecanla beklenen perde açılışını gerçekleştirecek ve maça dakikalar kala unutulmaz bir deneyim yaşatacak.
Bu ikonik işbirliğini duyurmak için LINKIN PARK, kısa bir filmde yer alan heyecan verici yeni bir remiks besteledi ve kaydetti. Parça, grubun ikonik sesini Avrupa futbol kültürüyle harmanlayarak, “Numb” şarkılarının tanınan akor dizisini (rifflerini) UEFA Şampiyonlar Ligi futbolundan esinlenen seslerle birleştiriyor (serbest vuruş düdüğü, dünyanın en tutkulu taraftarlarının sesleri gibi). Film, yüksek oktanlı UEFA Şampiyonlar Ligi futbol görüntüleriyle birlikte duygu yüklü bir performansı buluşturuyor ve Pepsi tarafından sunulan UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şovu’nun futbol ve eğlenceyi bir araya getirerek destansı bir eğlence gecesi yaratmasını vurguluyor.

LINKIN PARK geçtiğimiz günlerde, yedi yıl aradan sonra yeni albümü FROM ZERO’yu yayınlayarak harika bir dönüş yaptı. Tüm dünyada listelerin zirvesine yerleşen albüm, 250 milyondan fazla dinlenmeyle 2024’ün bir numaralı rock şarkıları olarak yükselen “Heavy Is The Crown” ve “The Emptiness Machine” parçalarını içeriyor. Billboard tarafından yayınlandığı gibi, LINKIN PARK 2024 yılında 2 Milyar yıllık dinleme sayısını aşan tek rock grubu oldu. Grubun bu yılki ivmesi, 16 Mayıs’ta yayınlanacak olan From Zero (Deluxe Edition) albümünde yer alacak yeni single “Up From The Bottom” ile devam ediyor. Grup, 26 Nisan’da Austin, TX’de başlayacak, yaz boyunca Avrupa’da kapalı gişe stadyumları dolaşacak ve bu sonbaharda Güney Amerika’da sona erecek olan devasa From Zero Dünya Turnesi’ne çıkacak.
Şimdi, 2025 yılı için, LINKIN PARK yepyeni dönemini yeni zirvelere taşıyor ve bu yıl Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şov’unda şimdiye kadarki miraslarının en iyilerini temsil eden bir şarkı listesi ile sahne alacaklarını açıklıyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan LINKIN PARK, “Yeni albümümüz ve devam eden turnemizle birlikte hayranlarımızın enerjisi ve heyecanı bizi çok etkiledi. Aynı enerji ve heyecanı Pepsi tarafından sunulan UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şov’da paylaşmak için sabırsızlanıyoruz. Bu, grup olarak bizim için yepyeni bir deneyim olacak ve geçmişten günümüze en sevdiğimiz şarkılardan bazılarını binlerce kişiyle ve dünyanın dört bir yanından bizi izleyen milyonlarla paylaşacağımız için heyecanlıyız” dedi.

PepsiCo Küresel Marka Pazarlama Başkan Yardımcısı Eric Melis şunları ekledi: “21. yüzyılın en etkili rock gruplarından birinin bu yıl Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şovu’nun başrolünde yer alacağını duyurmaktan gurur duyuyoruz. Dünyanın dört bir yanından milyonlarca izleyiciyi bir araya getirdiğimiz dokuzuncu yılımızda LINKIN PARK, Almanya’daki Münih Futbol Arenası’ndan canlı yayınla eşi benzeri olmayan bir şova imza atacak. “Lezzete susayınca aç bi Pepsi” felsefemizle benzer olarak, Pepsi’nin temsil ettiği yenilik ve cesaret ruhunu yansıtan bir grup sanatçıyla çalışmaktan mutluluk duyuyoruz ve futbolseverlerin bu kaçırılmayacak gösteriye nasıl tepki vereceğini görmek için sabırsızlanıyoruz.”

UC3 Eş Genel Müdürü Guy-Laurent Epstein şunları söyledi: “Bu yıl Pepsi tarafından sunulan UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şovu, dünyanın en ikonik rock gruplarından birinin Avrupa kulüp futbolundaki en büyük maçtan sadece birkaç dakika önce canlı performans sergilemesiyle muhteşem bir an olacak gibi görünüyor. Pepsi ile birlikte, taraftarların deneyimini – hem stadyumda hem de dünyanın dört bir yanında izleyen milyonlar için – saha içinde ve dışında unutulmaz bir eğlence ile geliştirmeye devam etmekten gurur duyuyoruz.”

Pepsi ve UEFA, bir kez daha UEFA Şampiyonlar Ligi finaline, dünyanın en ikonik sanatçılarının yer aldığı ve futbol ile müzikseverleri eğlenceli gösteride buluşturan önemli bir müzik performansıyla damgasını vuracak. Pepsi tarafından sunulan UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Kick-Off Şovu, kulüp futbol takviminin en önemli fikstürünün başlamasından sadece dakikalar önce tüm dünyada yayınlanacak ve Pepsi’nin ‘ “Lezzete susayınca aç bi pepsi” küresel platformunun somutlaşmış hali olacak.

Taraftarlar Pepsi Kick-Off Şovu yerel yayıncıları ve resmi UEFA YouTube kanalı aracılığıyla izleyebilirler. Taraftarlar Pepsi’yi Instagram, X ve Facebook’ta takip edebilirler.

PEPSIKICKOFFSHOW#

DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN İLETİŞİME GEÇİN:
pepsikos@hopeandglorypr.com
pepsicomediarelations@pepsico.com

LINKIN PARK HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN İLETİŞİME GEÇİN:
laura.swanson@warnerrecords.com
ceri.roberts@warnerrecords.com

Pepsi Tarafından Sunulan UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Başlama Vuruşu Gösterisi Hakkında
Pepsi, 2016’daki açılışından bu yana dünyanın en çok izlenen yıllık futbol etkinliğine canlı küresel müzik yetenekleri getirerek UEFA Şampiyonlar Ligi finalini gerçek anlamda küresel bir eğlence platformuna dönüştürdü.

Pepsi, futbol eğlencesinde zengin bir mirasa sahiptir ve uzun süredir sanatçı ve tür çeşitliliğini desteklemektedir. Dolayısıyla, Pepsi’nin sunduğu UEFA Şampiyonlar Ligi finali Kick Off Show’a, bir nesle ilham veren ve bir kez daha ilham vermek ve eğlendirmek için geri dönen 21. yüzyılın en etkili rock gruplarından biri olan LINKIN PARK’tan daha iyi kim edebilir?

UC3 Hakkında

UC3, Avrupa futbolunun yönetim organı UEFA ile 700’den fazla üst düzey Avrupa kulübünü temsil eden Avrupa Kulüpler Birliği’ni (ECA) UEFA kulüp müsabakalarının (“UCC’ler”) ticari haklarının yönetimi için yeni bir vizyon etrafında birleştirmektedir. UCC’lerden gelir elde etmekten ve ortaklarımız için değer yaratmaktan sorumlu ticari kuruluştur. UC3, UEFA’nın elit erkek ve kadın kulüp müsabakaları için tüm ticari hakların (medya, sponsorluk ve lisans hakları dahil) yönetimini, satışını ve sunumunu denetlemektedir.

PepsiCo Hakkında

PepsiCo ürünleri, dünya çapında 200’den fazla ülke ve bölgede her gün bir milyardan fazla kez tüketiciler tarafından keyifle tüketilmektedir. PepsiCo, 2024 yılında, Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker ve SodaStream’i içeren tamamlayıcı içecek ve yiyecek portföyüyle yaklaşık 92 milyar dolar net gelir elde etti. PepsiCo’nun ürün portföyü, her biri yıllık perakende satışlarda tahmini 1 milyar doların üzerinde gelir sağlayan birçok ikonik markayı içeren geniş bir keyifli gıda ve içecek yelpazesi sunmaktadır.
PepsiCo’yu yönlendiren vizyonumuz, pep+ (PepsiCo Positive) ile Kazanarak, İçecek ve Yiyecek Kategorisinde Küresel Lider Olmak. pep+, sürdürülebilirliği ve insanları değer yaratma ve büyüme süreçlerimizin merkezine koyan, gezegen sınırları içinde faaliyet göstererek gezegen ve insanlar için olumlu bir değişim ilhamı veren stratejik dönüşümümüzdür. Daha fazla bilgi için www.pepsico.com’u ziyaret edin ve X (Twitter), Instagram, Facebook ve LinkedIn’de @PepsiCo’yu takip edin.”

LINKIN PARK Hakkında

LINKIN PARK yenilikçi bir müzikal güç olarak ortaya çıktı ve son yirmi yılın en çok satan sanatçılarından biri oldu. RIAA Diamond sertifikalı ilk uzun metrajlı albümleri Hybrid Theory “21. yüzyılın en çok satan ilk albümü” olarak öne çıkarken, dönüm noktası niteliğindeki ikinci albümleri Meteora Billboard Top 200’de 1 numaraya yükseldi ve ABD’de 8X-Platinum oldu. Grubun tüm kataloğunun dünya çapındaki satışları 100 milyonu aştı ve sayısız ödül ve onurun yanı sıra 2 GRAMMY® Ödülü, 5 Amerikan Müzik Ödülü, 4 MTV VMA Ödülü, 10 MTV Avrupa Müzik Ödülü ve 3 Dünya Müzik Ödülü kazandılar. Dünya çapında stadyumları dolduran grup, dünyanın en büyük festivallerinde sahne aldı ve Çin’de beş stadyumluk bir turne gerçekleştiren ilk ve tek Batılı rock grubu olma özelliğini koruyor. 2017’de çıkardıkları One More Light Billboard 200 listesinde beşinci kez 1 numaraya yükseldi. 2020’de grup, çığır açan ilk albümleri Hybrid Theory’nin kutlamasını, RIAA Diamond sertifikalı single’ları “In The End “i de içeren kapsamlı bir 20. yıl baskısı süper deluxe box set yayınlayarak yaptı. 2023 yılında grup, listelerde zirveye yerleşen ve yeni keşfedilen “Lost” şarkısını içeren Meteora 20th Anniversary Edition’ı yayınladı. Duygu yüklü single aslında grubun ikinci stüdyo albümü Meteora’nın (2003) kayıtları sırasında kaydedilmişti ve 2023’te yayımlanmasının hemen ardından “Lost” hem Alternative hem de Rock radyolarında 1 numaraya yükseldi. 2024 yılında grubun ilk greatest hits paketi Papercuts yayımlandı ve bu albümde yer alan “Friendly Fire” benzer şekilde hem Alternatif hem de Rock listelerinde zirveye yerleşti. 5 Eylül’de grup, ülkenin 1 numaralı rock şarkısı ve 2024’ün en büyük rock şarkısı olarak patlayan “The Emptiness Machine” ile listelerin zirvesine muzaffer bir dönüş yaptı. Hem Billboard Mainstream Rock Airplay Chart hem de Alternative Airplay Chart’ta hızla 1 numaraya tırmandı. Grup, son on sekiz ayda üçü listeye olmak üzere toplamda 13 kez (tarihteki en yüksek ikinci) listeye 1 numaradan giriş yaptı. LINKIN PARK 8. stüdyo albümleri From Zero’yu 15 Kasım’da Warner Records etiketiyle yayınladı ve bir kez daha dünya çapında listeleri alt üst ederek bir milyar dinleme sayısını geride bıraktı. Grup, dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için her zaman hayırseverliğe ve iyi niyete öncelik verdi ve yıllar boyunca doğal afet mağdurları için milyonlarca bağış toplanmasına yardımcı oldu. Bugün, LINKIN PARK’ın müzik ve kültür üzerindeki etkisi genişlemeye ve büyümeye devam ediyor.

↑ Back to top