0

NİTELİKLİ KAHVEYE VURGU YAPAN JUAN VALDEZ, EN İYİ ARABICA KAHVE ÇEKİRDEKLERİNDEN ÜRETİLEN KAHVELERİ TÜKETİCİLERİN BEĞENİSİNE SUNUYOR.

Juan Valdez’in Türkiye’de hedefi nedir? Şu an mevcut kaç şubeniz bulunmakta?

Mevcut 12 şube ile birlikte yıl sonuna kadar 28 şube açmayı planlıyoruz. Aynı zamanda imzalanmış toplam 36 şubemiz bulunmakta. 5. yılın sonunda ise 150-180 arası mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyoruz.

Juan Valdez’i diğer kahve markalarından ayıran özellik nedir?

Markanın 540 bin kahve üreticisinin kurduğu kooperatife ait olması, dünyada kendi kahvesini üreten tek marka ve kahvelerin sadece elle hasat edilmesi özelliği taşımakta. Bütün kahve çekirdeklerinin sadece ARABİCA olması Juan Valdez kahvelerini eşsiz bir lezzet profili kazandırıyor.

Juan Valdez markasının kahve pazarındaki durumu ve bakışı nedir?

Markamız uluslararası bir marka olduğu için rakiplerimiz Starbucks, Nero, Caribou ve Costa, yerel markalardan da Kahve Dünyası ve Espressolab gibi birçok kahve markası olmasına rağmen 85 milyon olan ülkemizde hala kahve alanında ve özellikle nitelikli kahve markası açığı olduğunu düşünüyoruz. Bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de yeni markalara ilgi çok büyük ve insanlar yenilik arıyor, bunu da elimizdeki veriler doğruluyor. Segment olarak üst A plus segment olarak kendimizi konumlandık. Türkiye pazarı kurların çok oynak olması sebebiyle çok zorlukları olan ve uzun vadede karlılık gösteren bir pazar dolayısı ile sabırla doğru noktalarda ulaşabilir olmak istiyoruz, bunu da hem market (Macro, Carrefour) ve online kanallar ile destekliyoruz.

Ayhan Kap hakkında;

Ayhan Kap yaklaşık 30 yıl boyunca ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşlarda yeme-içme, gastronomi, işletmecilik gibi alanlarda profesyonel sektör deneyimi edinmiştir. 1994 yılında California’da başlayan kariyeri Mayıs 2021 yılında Honest Holding çatısına üst düzey yönetici olarak katılmasıyla birlikte farklı bir yöne doğru evrilmiştir. Honest Holding “Chief Operating Officer” unvanını alan ve bu çatı altında Juan Valdez, Le Pain Quotidien ve Fogo de Chao markaları ile yakından ilgilenen Ayhan Kap, daha önce sektörde Türkiye Radisson Blue ve Conrad İstanbul Yiyecek İçecek Müdürlüğü, Divan Grand Bazaar İşletmeciliği, Emirgan Sütiş ve Caribou’da yöneticilikgibi pozisyonlarında çeşitli görevler üstlenmiştir. Üst düzey market bilgisi, liderlik, ekip yönetimi ve pazar analizi becerileri ile sektörde öne çıkmaktadır

↑ Back to top