Azumi, DIAFA ile Kurduğu Stratejik Ortaklıkla Küresel Büyümede Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Zuma'nın dahil olduğu sevilen restoran grubu Azumi, Abu Dabi merkezli lüks ağırlama firması DIAFA ile yeni bir stratejik ortaklık kurduğunu duyurdu. Bu iş birliği, mevcut ortak Doğuş Hospitality (Doğuş Grubu) ile birlikte Azumi’nin küresel büyümesinin bir sonraki aşamasını yönlendirecek.
Küresel çapta beğeni toplayan Zuma, ROKA, Oblix ve diğer prestijli restoran konseptlerinin arkasında yer alan uluslararası üne sahip restoran grubu Azumi Ltd. Abu Dabi merkezli yeni bir lüks ağırlama yatırım şirketi olan DIAFA ile yeni bir stratejik ortaklık duyurdu.
Bu ortaklık, Azumi için önemli bir dönüm noktası niteliğinde ve DIAFA ile uzun süredir ortağı olan Doğuş Hospitality'yi, grubun bir sonraki aşaması için ortak bir vizyonda bir araya getiriyor. Bu vizyon, yaratıcılık, kültürel değer ve iddialı bir küresel büyümeyle tanımlanıyor.
Yirmi yıldan uzun süredir Zuma ve ROKA, modern Japon mutfağına getirdikleri özgün yorumları, sade tasarım anlayışları ve tutarlı küresel kaliteleriyle gastronomi dünyasında fark yaratıyor. Londra’dan Dubai’ye, Miami’den Maldivler’e, Hong Kong’dan İstanbul’a kadar uzanan uluslararası restoran zinciriyle, özgünlük ile yeniliği, zarafet ile konforu bir araya getiren benzersiz yemek deneyimleri sunuyor.
DIAFA’nın yatırımı, Azumi’nin hedeflerini hızlandırarak markanın amiral gemisi restoranlarının gelişimini, Oblix gibi mevcut restoranların uluslararası alanda genişlemesini ve hâlihazırda geliştirilmekte olan yeni yaşam tarzı ve deneyim odaklı konseptlerin hayata geçirilmesini destekleyecek.
Azumi Ltd. CEO’su Sven Koch, konuya dair şunları söyledi:
“Bu ortaklık, vizyon ve değerlerin olağanüstü bir uyumunu temsil ediyor. DIAFA’nın yaratıcılığa, zanaate ve kültürel özgünlüğe olan inancı, Azumi’nin kimliğimi ve mirasıyla derinden örtüşüyor. Doğuş Hospitality’deki uzun süreli partnerlerimiz ve DIAFA’daki yeni partnerlerimizle birlikte, Azumi’nin bir sonraki dönemini şekillendirmekten heyecan duyuyoruz. Global düzeyde yeni fikirler, destinasyonlar ve konseptler keşfederken misafirlerimize olağanüstü deneyimler sunmaya devam edeceğiz.”
Azumi, küresel vizyonunu ileriye taşırken başarısını tanımlayan temel unsurlara bağlı kalmayı sürdürüyor. Küresel gastronomi standartlarını yeniden tanımlayan olağanüstü deneyimler yaratmaya devam ediyor. Bu yeni ortaklık, yaratıcılığın bütünlüğü ile stratejik vizyonu birleştirerek Azumi’nin küresel ağırlama sektöründeki lider konumunu güçlendiriyor ve önümüzdeki yirmi yılın kalıcı başarısının temelini oluşturuyor.
Azumi Ltd hakkında
Azumi Limited, önemli kozmopolit lokasyonlarda çağdaş yemekler sunan birçok yerleşik markaya sahip, ödüllü bir küresel restoran işletmesidir. Azumi Grubu, Doğuş Grubu'nun bir iştiraki olarak 2012 yılında kurulan D.ream'in global yatırımlarından biridir.
Rainer Becker tarafından yaratılan ve Arjun Waney ile birlikte kurulan Azumi'nin yolculuğu, 2002 yılında Zuma Londra'nın açılışıyla başladı. Bunu hızla 2004'te ROKA Londra izledi. Şu anda dünya çapında 21 Zuma ve 9 ROKA var ve başka restoranlar için de hazırlıklar devam ediyor. Zuma ve ROKA Japon konseptlerine ek olarak Oblix, 2013 yılında The Shard'da açıldı.
2017 yılında Florida'da lansmanı yapılan ETARU, ABD'nin doğu kıyısına farklı bir görünümle ROKA konseptini sunuyor.
ROKA hakkında
Zuma Londra'nın muazzam başarısının ardından, Rainer Becker robatayaki mutfağının büyük popülaritesini çabucak fark etti ve çağdaş bir Japon menüsü yaratarak 2004 yılında ROKA Charlotte Street'i açtı. ROKA Grubu hızla genişledi ve şimdi Londra'nın en çok rağbet gören lokasyonlarında bir restoran portföyüne sahip. ROKA’nın ana mutfağı Robata ızgarasından geliyor. Lokantaların ortasında yer alan ızgara, tüm restoranların ayrılmaz bir tasarım öğesini oluşturuyor, ancak çarpıcı bir özellik olmanın ötesinde, robata gerçekten ROKA'nın kalbidir.
Mevcut ROKA portföyünde aşağıdaki restoranlar (kronolojik sırayla) yer alıyor: London Charlotte Street ve Shochu Lounge (2004), London Canary Wharf (2009), London Mayfair (2014), London Aldwych (2014) Dubai Business Bay (2020) İspanya Mallorca (pop-up 2021, 2022, 2023) Suudi Riyad (2021), İstanbul (2022), Kuveyt (2022), Cidde (2023) ve Barselona (pop-up 2023).Daha fazla bilgi için https://www.rokarestaurant.com/ adresini ziyaret edin.
Latest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek
GÜNEŞİN BATTIĞI SON YER GÖKÇEADA
MİLANO
KARAKAS’TA ÜÇ FARKLI DENEYİM
LYON
PAPHOS
FRİG VADİSİ
BUDAPEŞTE
BARBEKÜ ÖZEL
MARSİLYA VE CALANQUES
BALTIK ESİNTİLERİYLE BÜYÜLEYEN: ÇOK SESLİ KARS SENFONİSİ
HAVANA
SEYAHATİN EN ÖZGÜR HALİ: KARAVAN KAMPÇILIĞI
NAPOLİ VE AMALFİ KIYILARI
EGE’NİN GASTRONOMİ KÖYÜ: SÖĞÜT – SARANDA
UÇAKTA İŞİTME KAYBINA DİKKAT!