 
						Ruh Halimize Göre Kahve Seçiyoruz: Philips Tüketicilerin Kahve Tüketim Alışkanlıklarını Açıkladı!
Kahve makineleri sektörünün lider markası Philips’i bünyesinde bulunduran Versuni, 11-14 Eylül’de düzenlenecek Avrupa’nın en büyük kahve festivali olan 11. İstanbul Kahve Festivali öncesinde Feriye İstanbul’da gerçekleştirdiği basın toplantısıyla Türkiye’deki değişen kahve alışkanlıklarını ve kahve kategorisinde son yıllarda yaşanan hızlı dönüşümü paylaştı. Versuni Türkiye Genel Müdürü Esin Karadede’nin ev sahipliğinde ve yazar Bahar Akıncı'nın moderatörlüğünde düzenlenen etkinlikte, Türkiye’de kahve tüketiminin artık bir yaşam tarzına dönüştüğü ve Philips’in bu dönüşüme %63 pazar payı ile açık ara lider konumuyla yön verdiği vurgulandı.
Pazar üç yılda üç kat büyüdü, evde barista deneyimi yatırıma dönüştü
Kahvenin her yaşa ve ruha hitap eden farklı anlamları var
Araştırma ayrıca, kadınların kahveyle dertleşme ve paylaşma gibi anlarla daha duygusal bir bağ kurduğunu, erkeklerin ise kahveyi daha çok odaklanma ve enerji artırıcı fonksiyonel bir araç olarak gördüğünü ortaya koydu. Meslek grupları arasında da belirgin farklar dikkat çekiyor; yaratıcı profesyoneller için kahve ilhamla eşleşirken, beyaz yakalılar için sabah rutinlerinin ve odaklanmanın vazgeçilmezi oluyor.
Keyif ve ruh hali tercihleri şekillendiriyor
Tüketim alışkanlıkları incelendiğinde, en çok tercih edilen kahve çeşidinin açık ara Americano (%58,3) olduğu görülüyor. Onu Espresso (%34,1) ve Latte (%32,3) takip ediyor. Sütlü mü yoksa sade mi sorusunda ise sıcak olarak tüketilmek istendiğinde sade öne çıkarken, soğuk kahve seçeneklerinde ise sütlü tercihi ön plana çıkıyor ve pazardaki çeşitlilik talebini doğruluyor. Bu veriler, Philips'in tek tuşla 20 farklı sıcak ve soğuk kahve sunan LatteGo 5500 gibi ürünlerle, tüketicinin hem ruh haline hem de damak zevkine uygun kişiselleştirilmiş deneyim talebine doğrudan yanıt verdiğini gösteriyor.
Latest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
 
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek
 GÜNEŞİN BATTIĞI SON YER GÖKÇEADA
												
																						GÜNEŞİN BATTIĞI SON YER GÖKÇEADA
										
									 MİLANO
												
																						MİLANO
										
									 KARAKAS’TA ÜÇ FARKLI DENEYİM
												
																						KARAKAS’TA ÜÇ FARKLI DENEYİM
										
									 LYON
												
																						LYON
										
									 PAPHOS
												
																						PAPHOS
										
									 FRİG VADİSİ
												
																						FRİG VADİSİ
										
									 BUDAPEŞTE
												
																						BUDAPEŞTE
										
									 BARBEKÜ ÖZEL
												
																						BARBEKÜ ÖZEL
										
									 MARSİLYA VE CALANQUES
												
																						MARSİLYA VE CALANQUES
										
									 BALTIK ESİNTİLERİYLE BÜYÜLEYEN: ÇOK SESLİ KARS SENFONİSİ
												
																						BALTIK ESİNTİLERİYLE BÜYÜLEYEN: ÇOK SESLİ KARS SENFONİSİ
										
									 HAVANA
												
																						HAVANA
										
									 SEYAHATİN EN ÖZGÜR HALİ: KARAVAN KAMPÇILIĞI
												
																						SEYAHATİN EN ÖZGÜR HALİ: KARAVAN KAMPÇILIĞI
										
									 NAPOLİ VE AMALFİ KIYILARI
												
																						NAPOLİ VE AMALFİ KIYILARI
										
									 EGE’NİN GASTRONOMİ KÖYÜ: SÖĞÜT – SARANDA
												
																						EGE’NİN GASTRONOMİ KÖYÜ: SÖĞÜT – SARANDA
										
									 UÇAKTA İŞİTME KAYBINA DİKKAT!
												
																						UÇAKTA İŞİTME KAYBINA DİKKAT!