0

Mutfakta da dinamizm

İbiza’dan Miami’ye, dünyanın dört bir yanındaki şubeleriyle ‘lüks plaj kulübü’ konseptini tanımlayan Nikki Beach’in bu yaz açılan Bodrum şubesinin mutfak direktörü Mehmet Soykan’la, markanın mutfağa da yansıyan dinamizmini konuştuk.

Bize yolunuz Nikki Beach ile buluşmadan önceki mutfak maceranızı anlatabilir misiniz?

Yurt içi ve dışında Swissotel, Four Seasons, Le Meridien, Hilton, Rezidor gibi dünyaca ünlü birçok zincir otel işletmesinde çeşitli görevlerde bulundum. Ancak şunu itiraf etmeliyim, ilk kez Nikki Beach markası altında bugüne kadar edindiğim klasik otel yönetimi ve deneyimi dışında farklı bir deneyim yaşıyorum. Düşünün, işe geldiğinizde sizi “Bugün eğlenmeye hazır mısın?” diye karşılayan yöneticiler var. Tabii siz de mutfak ekibinizi aynı şekilde karşılıyorsunuz. İşte bunun bir resort otelde misafire verilecek en güzel hediye olduğunu düşünüyorum. Sonuçta onlar detaylarda boğulmaya değil, dinlenmeye ve eğlenmeye geliyor. Eğlenmeyen bir personel, misafirini nasıl eğlendirebilir ki?

Nikki Beach’in Bodrum ayağında menüleri oluşturulurken neleri göz önüne bulundurdunuz?

Öncelikle Beach Club, bildiğiniz gibi dünyada kalitesi ve seviyesi tasdiklenmiş bir konsept. Buranın menüsünü hazırlarken azami şekilde dikkat kesildiğimiz konu, gelen misafire Saint Tropez, Koh Samui, Monaco ya da Duabi’de alıştığı standartları sunmak oldu. Kısacası dünyadaki Nikki Beach’lerde ne servis ediliyorsa biz de Bodrum’a getirmeye çalıştık. Birebir aynı ürünleri bulmak bizi zorladı, bu zorluğu en yakın ürünleri bularak ve yaratıcılığımızı kullanarak çözdük. Café Nikki’de dünyanın farklı mutfaklarından, neredeyse tamamı ev usulü hazırlanmış ürünleri, denizin kıyısında nezih bir ortamda sunuyoruz. Özellikle kahvaltıya dışardan çok sayıda talep alıyoruz. Sunset Lounge’da ise Bodrum kıyılarının eşsiz manzarasına karşı sefa ederken, neşeye neşe katacak nefis atıştırmalıklar sunuyoruz.

FOODANDTRAVEL_IPAD_AGUSTOS_029

↑ Back to top